Pre nášho klienta, spoločnosť pôsobiacu v oblasti FMCG výroby, hľadáme vhodného kandidáta na novovzniknutú pracovnú pozíciu Manažér zákazníckeho servisu pre región CEE (SR, ČR, HU a PL).
Popis práce
Participácia na transformácií činností v rámci zákazníckeho servisu a integrácia jednotlivých oddelení v regióne CEE, práca na zlepšovaní procesov
Vytvárať a implementovať jednotnú stratégiu zákazníckeho servisu pre spoločnosti v rámci CEE celku (CZ, SK, PL, HU)
Spájanie procesov a tímom v jednotlivých krajinách ( cca 25 zamestnancov)
Dozorovať, zlepšovať a optimalizovať procesy zákazníckeho servisu
Práca s informačnými systémami - zjednotenie systémov jednotlivých krajín
Zaistenie efektívnej komunikácie so zákazníkmi a rýchleho riešenia sťažností .
Sledovať určené KPIs a reporting
Práca vyžaduje občasné cestovanie hlavne do ČR ( pevné pracovisku na SK - Sereď)
Predpoklady úspešného kandidáta
Prax na obdobnej medzinárodnej manažérskej pozícii
Skúsenosť s vedením medzinárodného tímu a so zavádzaním moderných technológií
Výborné komunikačné schopnosti a schopnosť empatického prístupu
Multitasking, prioritizácia, schopnosť efektívne riešiť úlohy
Schopnosť analyzovať dáta a vytvárať reporty
Skúsenosti s change manažmentom a projektovým manažmentom
Znalosť Excelu na pokročilé úrovni
Anglický jazyk - aktívna komunikácia slovom aj písmom
Ponúkané benefity
práca v úspešnej medzinárodnej spoločnosti
zaujímavé platové ohodnotenie
mesačné a ročné odmeny
niekoľkokrát do roka balíčky produktov spoločnosti
služobný automobil
pružný pracovný čas
možnosť homeofficu
sociálny program pre zamestnancov spoločnosti
Pre koho budete pracovať?
Našim klientom je nadnárodná FMCG výrobná spoločnosť.
Lokalita
Sereď, Bratislava
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP alebo dohodou
Mzda
4.000€ brutto (Základná mzda sa bude odvíjať od skúseností kandidáta, mesačné a ročné odmeny, služobný automobil)