☑️ Je možnosť pracovať v pohodlnom oblečení jedným z najväčších vnímaných pozitív práce z domu?
☑️ Prichádzame pri práci formou home office o sociálne kontakty?
☑️ Akú formu podpory poskytol zamestnávateľ zamestnanom pri práci formou home office?
V spolupráci s NMS Market Research Slovakia sme zrealizovali prieskum, v ktorom sme zisťovali, ako sa zamestnaným Slovákom pracuje z domu.
Odpovede na nielen na tieto otázky nájdete v článku ⬇️⬇️⬇️
Podľa Denisy Lakatošovej z prieskumnej agentúry NMS Market Research Slovakia je však zaujímavé, že počas druhej vlny pandémie pracuje z domu menej zamestnancov v porovnaní s prvou vlnou. „Možno predpokladať, že firmy sa za posledný rok adaptovali na situáciu a kým v začiatkoch pri prepuknutí pandémie umožnili svojim zamestnancom vo väčšej miere využívať home office, počas druhej vlny prispôsobili fungovanie firmy tak, aby zamestnanci mohli chodiť do práce,“ predpokladá.
„Spomínaná časová úspora predstavuje pre zamestnancov predovšetkým možnosť viac času venovať domácnosti a rodine, resp. možnosť lepšie si prácu rozvrhnúť – ako pozitívum možnosti práce formou home office to vnímajú tri štvrtiny zamestnancov, ktorí túto formu práce využili,“ uviedla Mária Harvaníková z personálnej agentúry PRO Business Solutions.
Ak máte záujem sledovať aktuálne pracovné príležitosti a aktuality z oblasti HR, pridajte sa k nám aj na firemnej LinkedIn stránke a firemnej Facebook stránke.