Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (15), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Marketing Manager (medical)

Marketing Manager (medical)

Manažér marketingu by mal zohrávať kľúčovú úlohu vo vývoji marketingu spoločnosti, koordinovať všetky aktivity súvisiace s produktom a byť podporov predajného tímu. V budúcnosti bude odbornosť manažéra marketingu zásadne prispievať k smerovaniu spoločnosti a podpore predajného tímu pri dosahovaní ich cieľov. Dôležitá je ochota cestovať.

Popis práce

  • strategické plánovanie a koordinácia: vypracovanie a realizácia strategických marketingových plánov na podporu adopcie produktov a rastu príjmov, koordinácia medzifunkčných tímov (vrátane Výroby, V&V, Predajov) za účelom zaistenia súladu marketingových aktivít s cieľmi spoločnosti,pôsobenie ako centrálne kontaktné miesto pre všetky marketingové záležitosti v spoločnosti.
  • prieskum trhu a analýza: vykonávanie komplexného prieskumu trhu na identifikáciu trendov, konkurencie a potrieb zákazníkov, analýza trhových údajov na informovanie o vývoji produktov, stratégiách cenotvorby a pozícii na trhu
  • podpora vývoja produktov: úzka spolupráca s V&V, regulačnými a klinickými záležitosťami a kľúčovými špecialistami na produkty vo výrobe na podporu úsilia o vývoj produktov,zbieranie údajov z V&V a Výroby na preklad technických špecifikácií do presvedčivých hodnotových ponúk pre zákazníkov.
  • generovanie dôkazov a porovnávacie testy: dozor nad štúdiami na hodnotenie výkonnosti produktu a generovanie dôkazov,
  • analýza technických testovacích výsledkov produktu voči konkurentom na identifikáciu jedinečných predajných návrhov (USPs) a konkurenčných výhod.
  • podpora a školenie predajného tímu: poskytovanie kľúčovej podpory Predajnému tímu vývojom materiálov na predaj, prezentácií a literatúry o produktoch, vedenie/koordinácia s V&V pri školiacich reláciách produktov pre členov predajného tímu za účelom zabezpečenia dôkladného pochopenia funkcií a výhod produktu.
  • účasť na veľtrhoch a reprezentácia značky: identifikácia a koordinácia účasti na kľúčových medzinárodných veľtrhoch na prezentáciu produktov, zaistenie efektívnej reprezentácie značky a produktov spoločnosti na veľtrhoch a výstavách.

Predpoklady úspešného kandidáta

  • vysokoškolské vzdelanie v odbore marketing, podniková administratíva alebo príbuznom odbore.
  • angličtina, čeština - slovom aj písmom.
  • preukázateľné úspechy vo vyvíjaní a realizácii úspešných marketingových projektov alebo stratégií.
  • ideálna 2-3 ročná prax.
  • výborné analytické, komunikačné a prezentačné zručnosti.
  • silné vodcovské schopnosti a proaktívny prístup.
  • schopnosť samostatne pracovať, riadiť viaceré projekty a efektívne koordinovať medzifunkčné tímy.
  • tieto požiadavky poukazujú na vysokú úroveň odborných zručností a schopností, ktoré sú kľúčové pre úspešné zastávanie pozície manažéra marketingu.

Ponúkané benefity

  • po skúšobnej dobe a hodnotení možné zvýšenie platu,
  • rokuje sa o možnosti firemného auta,
  • možnosť vybudovať si vlastný tím po čase,
  • každoročné úpravy platov,
  • vstupenky na kultúrne podujatia,
  • organizácia vianočných večierkov pre zamestnancov,
  • permanentky na masáže a pedikúru,
  • organizácia wellness víkendov pre zamestnancov s rodinnými príslušníkmi.

Pre koho budete pracovať?

Náš klient je medzinárodná obchodno výrobná spoločnosť.

Lokalita
Hybrid
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
Mzda
od 2.500€ brutto. V závislosti od skúseností uchádzača, po skúšobnej dobe a hodnotení možné zvýšenie platu.
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil
Peter Vyslúžil