Späť na zoznam

Pracovná ponuka bola obsadená

Vyberte si z aktuálnych pracovných príležitostí (27), alebo sa zaregistrujte do Databázy kandidátov.

Key account manager- CDMO

Key account manager- CDMO

Hľadáme skúseného Key account manažéra pre oblasť CDMO (Contract Development and Manufacturing Organization). V tejto pozícii budete zodpovedný za riadenie a rozvoj kľúčových zákazníckych vzťahov s farmaceutickými spoločnosťami, ktoré outsourcujú vývoj a výrobu svojich produktov. Vaša úloha bude zabezpečiť efektívnu komunikáciu, identifikovať obchodné príležitosti a poskytovať komplexné riešenia pre uspokojenie potrieb klientov.

Popis práce

  • účel pozície je kľúčový pre rozvoj predaja produktov na európskych trhoch,
  • zameriava sa na realizáciu distribučnej politiky, vyhľadávanie nových zákazníkov a udržiavanie spolupráce s existujúcimi klientmi v súlade so stratégiou spoločnosti,
  • hlavné úlohy pozostávajú z riadenia predaja v oblasti kontraktnej výroby:
    zodpovednosť za rozvoj predaja a získavanie nových obchodných príležitostí v oblasti kontraktnej výroby,
  • podpora vývoja projektov pre oem a medzinárodné spoločnosti:
    spolupráca na projektoch s výrobcami originálnych zariadení (oem) a ďalšími medzinárodnými klientmi,
  • priama spolupráca so zákazníkmi: správa a podpora zákazníkov pri vývoji projektov a predajných aktivitách,
  • vyhľadávanie nových klientov a obchodných príležitostí: aktívne hľadanie nových obchodných kontaktov a budovanie obchodných vzťahov,
  • rokovanie a koordinácia: vyjednávanie dohôd, príprava dokumentácie a koordinácia medzi klientmi a internými oddeleniami pre zabezpečenie vysokej úrovne zákazníckeho servisu,

Predpoklady úspešného kandidáta

  • skúseností v oblasti predaja v medzinárodnom obchode v sektore b2b alebo b2c,
  • prax v oblasti medicínskej či farmaceutickej oblasti je veľkou výhodou, ale nie podmienkou,
  • skúsenosti na samostatných pozíciách spojených so správou zákazníckeho servisu,
  • skúsenosti a znalosti v oblasti spolupráce s veľkými klientmi v kontraktnej výrobe,
  • poskytovanie služieb medzinárodným a globálnym klientom budú veľmi cenené,
  • vysokoškolské vzdelanie (zahraničný obchod, ekonomika, manažment je výhodou),
  • kompetencie:
  • predajca s orientáciou na dlhodobé vzťahy so zákazníkmi (farmer-type),
  • presnosť a spoľahlivosť v každodennej práci,
  • zodpovednosť a vysoká úroveň komunikácie,
  • schopnosť pracovať pod vysokým tlakom,
  • prekonávanie prekážok a konzistentnosť,
  • samostatnosť a schopnosť hľadať riešenia problémov,
  • vysoká motivácia k dosahovaniu cieľov,
  • angličtina – pokročilá (úroveň C1-C2),
  • iný cudzí jazyk (napr. nemčina) je veľkou výhodou.

Ponúkané benefity

  • polročné a ročné odmeny,
  • každoročné úpravy platov,
  • zvýhodnené stravovanie,
  • vstupenky na kultúrne podujatia,
  • organizácia vianočných večierkov pre zamestnancov,
  • permanentky na masáže a pedikúru,
  • organizácia wellness víkendov pre zamestnancov s rodinnými príslušníkmi.

Pre koho budete pracovať?

Náš klient je medzinárodná obchodno výrobná spoločnosť.

Lokalita
Trenčiansky kraj
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/ Dohodou
Mzda
od 1.800-2.500 € brutto mesačne podľa skúsenosti.
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil
Peter Vyslúžil