Kandidát je profesionál so bohatým spektrom skúseností v oblasti marketingu a manažmentu.
Prvotné vzdelanie získal na Prírodovedeckej fakulte, kde sa venoval chémii. Neskôr sa však rozhodol pre hlbší pohľad do sveta marketingu a psychológie reklamy, čo ho priviedlo na Filozofickú fakultu na štúdium psychológie marketingu.
Svoju profesionálnu kariéru začal v roku 2002 ako obchodný zástupca v spoločnosti, kde sa venoval predaju produktov a staral sa o predajné pozície. Jeho schopnosti v oblasti zákazníckych vzťahov a obchodnej stratégie ho rýchlo posunuli vpred.
Neskôr, v rokoch 2007 až 2008, pôsobil ako Key Account Manager. Tu mal na starosti nielen predaj produktov, ale aj tvorbu cenových ponúk a starostlivosť o VIP zákazníkov. Zároveň sa staral o riadenie obchodných zástupcov a plnenie obchodného plánu.
Kandidát následne rozvíjal svoju kariéru aj v oblasti manažmentu, kde získal skúsenosti ako Riaditeľ Pobočky a neskôr ako Obchodný riaditeľ. Na týchto pozíciách mal na starosti viac ako 150 zamestnancov a bol zodpovedný za dodržiavanie metodík práce ISO 9001:2001.
V nasledujúcom období pracoval ako Marketingový Manažér. Tu sa zameriaval na komplexné zabezpečovanie marketingu pre rôzne značky a plánoval marketingové aktivity podľa vytvorenej stratégie. Taktiež sa venoval administrácii webových stránok a ich optimalizácii pre vyhľadávače.
V priebehu svojej kariéry získal aj cenné skúsenosti v oblasti marketingu. Je Marketingovým riaditeľom v spoločnosti, kde vedie marketingové oddelenie a zodpovedá za prípravu a implementáciu marketingovej stratégie a plánov.
V súčasnosti riadi marketingové oddelenie s ročným rozpočtom 1,2 milióna € a pôsobením v 9 krajinách EU. Orientuje sa najmä na výkonnostný a obsahový digitálny marketing, avšak výborne sa orientuje aj v offline marketingu.
Kandidát neustále investuje do svojho vzdelania a odborného rastu. Okrem tradičného vzdelania získal rôzne certifikáty v oblasti digitálneho marketingu, online marketingu a sociálnych médií. Má titul MBA s dôrazom na digitálny marketing a absolvoval Master of Science v oblasti marketingu.
Jeho zručnosti sú pestré, od ovládania softvéru až po schopnosti riadiť a viesť tímy. Kandidát sa opisuje ako flexibilný, komunikatívny a schopný pracovať v stresujúcom prostredí. Jeho záujmy zahŕňajú online marketing, psychológiu reklamy a chovanie spotrebiteľov.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.