Kandidátka je veľmi príjemná, mladá žena žijúca v Bratislave, trvalé bydlisko má v nitrianskom regióne. Je otvorená aj práci na diaľku. Má ukončené vysokoškolské vzdelanie, do oblasti DPH sa dostala cez kurz účtovníctva a tri a pol ročnou intenzívnou praxou. Z cudzích jazykov aktívne ovláda anglický a maďarský jazyk. Anglický jazyk používa v súčasnosti na dennej báze, komunikuje hlavne mailom a telefonicky. Ovláda terminológiu spojenú s DPH. Rovnako na dennej báze používa aj program EXCEL, má bohaté skúsenosti s reportingom ako aj s komunikáciou s finančnou správou a daňovými úradmi v SR, ČR a Maďarsku.
Kandidátka od januára 2018 pracuje vo francúzskej spoločnosti, ktorá má svoje dcérske spoločnosti po celej Európe, na Slovensku v Bratislave. Spoločnosť sa zaoberá vracaním DPH pre transportné a logistické spoločnosti. Kandidátka rieši DPH pre SR, ČR a Maďarsko. Komunikuje s finančnými správami a daňovými úradmi všetkých týchto troch krajín, na dennej báze reportuje.
Pošlite svoje kontaktné údaje prostredníctvom formulára. Po odoslaní vám príde notifikácia s potvrdením prijatia žiadosti.
V krátkom čase vás bude kontaktovať náš recruiter ohľadom objednávky a popisu pozície. Následne preveríme záujem o vašu pozíciu a účasť na výberovom konaní u kandidáta.
Sprístupníme vám v klientskej zóne úplný životopis kandidáta, následne ho môžete kontaktovať a pozvať na pohovor.