Obchodný manažér pre kľúčových zákazníkov
Hľadáme skúseného obchodného profesionála na pozíciu Obchodného manažéra pre kľúčových zákazníkov. Vaša úloha bude spočívať v riadení a rozvoji obchodných vzťahov s najvýznamnejšími klientmi. Budete zodpovedný za udržiavanie a posilňovanie existujúcich obchodných väzieb, identifikovanie nových obchodných príležitostí a dosahovanie stanovených obchodných cieľov. Očakávame od vás bohaté skúsenosti v oblasti obchodu, vynikajúce komunikačné a vyjednávacie zručnosti, ako aj schopnosť budovať dlhodobé partnerstvá založené na dôvere a profesionalite.
Popis práce
- rozvoj dôveryhodných vzťahov v B2B oblasti s našimi kľúčovými zákazníkmi prostredníctvom kontinuálnej starostlivosti a proaktívneho navrhovania inovatívnych riešení, ktoré najlepšie podporia zákazníka pri dosahovaní jeho cieľov,
- rozvíjanie nových zákazníckych vzťahov a obchodných iniciatív, pochopenie kľúčových potrieb a požiadaviek našich zákazníkov,
- technické a ekonomické posúdenie požiadaviek zákazníka v spolupráci s internými odbornými oddeleniami, tvorba produktových kalkulácií a ponúk,
- podpora zákazníckych projektov v počiatočnej fáze implementačného procesu, koordinácia všetkých zákaznícky špecifických otázok,
- identifikácia nových obchodných oblastí a trendov a naznačovanie potenciálu a príležitostí pri existujúcich a nových produktových líniách,
- realizácia prieskumov trhu (zákazníci/konkurencia/trendy),
- identifikácia požiadaviek trhu na dizajn a funkciu pri vývoji nových zariadení,
- plánovanie a realizácia stretnutí so zákazníkmi a tvorba produktových prezentácií,
- spolupráca a komunikácia so zákazníkom a internými oddeleniami v snahe zabezpečiť všetky požiadavky zákazníka,
- riešenie otázok a problémov zákazníkov a zaobchádzanie so sťažnosťami s cieľom získať dôveru zákazníka,
- tvorba a vyhodnocovanie pravidelných správ o pokroku a predajných prognózach na základe ukazovateľov,
- pravidelné vykonávanie cenových kalkulácií produktov v spolupráci s internými odbornými oddeleniami,
- vedenie pravidelných rokovaní, cenové vyjednávanie a uzatváranie zmlúv,
- správa kontaktov a aktivít so zákazníkmi v systéme CRM.
Predpoklady úspešného kandidáta
- minimálne 3-ročná prax na podobnej pozícií,
- vítané sú pracovné skúsenosti v západnej Európe, ideálne v Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku,
- skúsenosti s predajom produktov vyvinutých podľa požiadaviek zákazníka a s poskytovaním riešení na základe zákazníckych potrieb,
- znalosť trhu v oblasti domácich spotrebičov, techniky budov, gastro-kuchynského vybavenia, automobilového priemyslu alebo medicínskej techniky je výhodou,
- vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti,
- vyjednávacie zručnosti a schopnosť pružne riešiť problémy,
- znalosť anglického jazyka alebo nemeckého jazyka min. na úrovi B2 je podmienkou (komunikácia v cudzom jazyku na dennej báze),
- znalosť druhého jazyka je veľkou výhodou,
- skúsenosti v stredne veľkých spoločnostiach vo výrobnej oblasti sú vítané,
- technická zdatnosť,
- ochota cestovať v rozsahu približne 20 % pracovného času,
- analytické myslenie, mobilita, flexibilita,
- zodpovedný prístup k práci a schopnosť pracovať samostatne.
Ponúkané benefity
- perspektívna pracovná pozícia v medzinárodnej spoločnosti,
- práca v dynamickom kolektíve,
- zabezpečený adaptačný proces,
- adekvátne platové ohodnotenie,
- využívanie rozsiahleho sociálneho programu a benefitov,
- moderné fitnescentrum a masáže pre zamestnancov priamo vo firme,
- apartmány v Tatrách určené na rekreáciu zamestnancov,
- letný " Family Day" aj pre rodinných príslušníkov a iné.
Pre koho budete pracovať?
Našim klientom je medzinárodná výrobná spoločnosť.
Pracovný pomer
Plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/Dohodou
Mzda
Od 2 500€ /mesiac + % zo získaných zákaziek (bez hornej hranice)
Pošlite mi životopis, pomôžem vám nájsť prácu
Peter Vyslúžil